Content

Læs mere ↓

Content Marketing er for dig der arbejder med kreativ kommunikation på tværs af platforme og vil være endnu bedre til dit håndværk.

Content Marketing på Den Danske Reklameskole handler om alt det, vi der får os til at klikke. Lige fra historierne på sociale platforme til det, der i sidste ende får kunderne til at få et forhold til os som brand eller virksomhed.

På Contentlinjen stræber vi efter at lære folk at fortælle historier på tværs af platforme og at bygge relationer med potentielle kunder ved at tilbyde dem værdifuldt indhold, der møder deres behov eller løser deres problemer.

Content Marketing på Den Danske Reklameskole for dig der arbejder med kreativ kommunikation på tværs af platforme og vil være endnu bedre til dit håndværk.

Hos os er undervisningen learning by doing. Her får du hverken lektier eller lærebøger. Til gengæld står nogle af branchens største profiler klar til at lære fra sig og dele ud af deres erfaringer. Undervisningen foregår om aftenen, så du kan passe dit arbejde om dagen. Og har du ikke mulighed for at deltage i vores lokaler i hjertet af København, kan du deltage online. Du sidder typisk i marketingafdelingen ude i en virksomhed eller i et in-house bureau.

17 moduler om indhold, storytelling og kreativitet

Vores undervisningsaftener strækker sig over 17 sessioner, der hver varer to timer. En typisk aften vil begynde med en præsentation fra en gæstelærer, efterfulgt af en mindre opgave eller case, der varer omkring 30-40 minutter. Aftenen vil blive afrundet med en præsentation og gennemgang af de løste opgaver.

Derudover vil der være en frivillig weekend den 9.-10. november, hvor vi vil dykke dybere ned i en specifik caseopgave.

Vi sætter særligt fokus på den kreative idéudvikling og produktion af content. Vores mål er at tænde din kreative gnist og give dig de værktøjer, du har brug for, for at skabe engagerende og effektivt indhold. Du vil ikke kun lære om de teorier og principper, der ligger bag god content marketing, men også få hands-on erfaring med at anvende disse i praksis.

Vil du vide mere, er du velkommen til at besøge os på vores infomøde. Du kan også læse mere om vores undervisere eller gå direkte til de praktiske detaljer, såsom pris, datoer og tilmelding.

Et par gange om året holder vi gratis masterclass. Her er du selvfølgelig velkommen.

Fagansvarlig

Kasper Sierslev