Content Marketing

Hvad

1 uddannelse
1 aften om ugen fordelt på 17 onsdage
(plus en frivillig lørdag med en prøveopgave)
2 timer pr. gang
4 måneder
25 fysiske deltagere, max 12 online deltagere
1 intromiddag/fest
1 diplomoverrækkelse med afdansningsbal

Undervisningen finder sted hver onsdag kl. 17:30 – 19:30.
Hold 04 har studiestart onsdag den 27. august 2025 – du kan tilmelde dig allerede nu.

Sted

Undervisningen finder sted i vores lokaler i hjertet af København, i gåafstand fra Nørreport station.
Skt. Peders Stræde 19A
1453 København K

Er du online deltager, finder al undervisning sted via Zoom.

Online

Den Danske Reklameskole råder over et top-tunet set-up med gode mikrofoner og mange kameravinkler, så streamingoplevelsen er høj. Du er med i undervisningen på samme vilkår som dem der deltager fysisk. Dog vil der ikke altid være tid til feedback til dig som deltager online — derfor den lavere pris. Du kan se et eksempel på en undervisningsaften på Content Marketing her.

Kr. 24.500,- for en fysisk plads på holdet
Kr. 14.500,- for en online plads på holdet, eller to online pladser for kr. 24.500,-

Afdragsordning

Har du ikke alle pengene lige nu, kan du vælge at betale gennem en afdragsordning over 12 eller 24 måneder mod et gebyr på kr. 100,- pr. måned. Skriv til Per på per@dendanskereklameskole.dk eller ring til ham på 30 70 80 39 hvis du vil høre mere om afdragsordningen.

Betaling via bruttoløn

Vælger du at betale uddannelsen via din bruttoløn — altså før indkomstskatten er trukket — kan du opnå hvad der svarer til 40% rabat. I praksis betyder det at du i en periode (på fx 12 måneder) går lidt ned i løn. Læs mere om ordningen hos SKAT eller ring til Per på 30 70 80 39 hvis det skal forklares — for dig eller for din arbejdsgiver.

Betaling via arbejdsgiver

Det er også meget muligt at din arbejdsgiver kan se idéen i at lade deres medarbejder bruge to aftener om ugen på at dygtiggøre sig inden for kreativ kommunikation. Adskillige af Den Danske Reklameskoles studerende har fået deres uddannelse betalt på den måde. Skriv til Per på per@dendanskereklameskole.dk eller ring til ham på 30 70 80 39 for at få argumenterne til at overtale din chef.

Tilmelding

Tilmelding fungerer efter først-til-mølle princippet med plads til max 25 fysiske deltagere for at kunne have tid til individuel sparring og feedback. Tilmeld dig her.